czwartek, 4 października 2012

Mamy Talenty

Ogłaszam konkurs jeśli masz jaki kolwiek talent wyślij mi mejla z nim na przykład lubisz malowac to wyslij zdjecie rysunku w mejlu zamiejśc także taką informacje
 Mój nick* :
 Mój talent* :
 Co lubie w tym talencie :
Wiek* :
 GG:
 *obowiązkowo Na przykładnie ja Mój nick werinda mój talent rysowanie top model Co lubie w tym talencie poprostu bardzo to lubie Wiek 12l GG 44855491 GG jest po to że jak wygrasz to jest taka możliwosc żeja bede ci pisała jakie są konkursy w których możesz sie wykazac talentem Nagrody: 1. rzecz z l.ż+autograf 2. 3autografy +jedna rzecz do domu z moich rzeczy którą ja wybieram 3 . 2autografy Każdemu uczestnikowi jesli bedzi chciał bede presyłac info o konkursach jakie znajde +żeby wziąśc udział należy dac mi (werindzie) autografa wik jest tylko po to że to oczywiste ze piecio latek może to wykonac troche gorzej niz pietnastolatek a wiec nie chce dyskryminowac

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz